تبلیغات
وبلاگ جامع شیعیان امام علی (ع)

وبلاگ جامع شیعیان امام علی (ع)

* وعده سحری، معادل ناهاری است که در روزهای عادی می‌‌ خوردید؛ یعنی انواع غذاهای برنجی را می ‌توانید در این وعده بگنجانید.

 

* می ‌توانید 10 تا 12 قاشق غذاخوری برنج پخته (البته کمی ‌چرب‌ شده با روغن یا زیتون یا روغن کانولا) را همراه انواع خورش ‌های سنتی در این وعده میل کنید.

 

* خوردن سالاد در این وعده، بخشی از آب مورد نیاز بدن تان را تامین خواهد کرد و البته بهتر است که چاشنی آن، آبلیموی تازه یا سرکه بالزامیک و روغن زیتون باشد.

 

* اگر جزو آن هایی هستید که در این وعده اشتهای کمی دارند، بهتر است حجم مختصری از غذاهای پُرکالری و البته مغذی را برای این وعده انتخاب کنید؛ مانند حلیمی ‌که با کمی ‌کره و دارچین طعم‌ دار شده است.

 

* خوردن مخلوط میوه های فصل با لبنیاتی مانند شیر و ماست یکی از گزینه‌ های مناسب برای شروع این وعده است تا اشتهای تان برای خوردن سحری بیشتر شود.

 

* مصرف نوشابه های گازدار و غذاهای شور و پُرادویه‌ ای مانند انواع فست فودها را در این وعده به کلی فراموش کنید تا در طول روز دچار تشنگی نشوید.

 

* بهترین نوشیدنی برای جلوگیری از تشنگی در طول روز‌های روزه‌ داری، آب است که البته می ‌توانید آن را با کمی ‌آبلیموی تازه طعم‌ دار کنید.

 

* از مصرف سیر ، پیاز و حتی سبزی خوردن در این وعده بپرهیزید تا بوی دهان تان برای اطرافیان، آزاردهنده نباشد.

منبع:  تبیان




طبقه بندی: ماه رمضان،
[ یکشنبه 31 خرداد 1394 ] [ 07:32 ب.ظ ] [ علیرضا قضاوی ] [ نظرات ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

آیا می دانی چرا خداوند شیطان را از درگاه خود و برای همیشه او را طرد کرد؟
چون فرمان خدا را برای سجده ی بر انسان اطاعت نکرد.
امّا بی وفایی برخی آدمیان را بنگر که در برابر خدا سجده نمی کنند و حلقه ی بندگی شیطان به گردن می آویزند!
نویسندگان
لینک های مفید
آمار سایت
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب